Sohbeteuro.Net Bildiri

Türkçe Sohbet Programı Yeni versiyonu ile yayındadır indirmek için Tıklayınız.

Seviyeli SOHBETİN Gerçek Adresi


smiley Sohbet'e Başla!

Chat Odalarında Depresyon Halleri

26 Mart 2020, Perşembe Kategori: Genel 153 5

Yalnızlık; bazı durumlarda hiçbir ruhsal hastalık ile ilgili olmaksızın, bazı durumlarda ise ruhsal hastalıklarla ilgili her insanın yaşadığı ya da yaşayabileceği bir yaşantıdır. İnsanlar, sevdiği ve kendisini yakın hissettiği insanlardan uzak kaldığında birçok insan duruma uyum sağlarken, bazı insanlar durumdan etkilenir depresyona kadar giden ruhsal sorunlar yaşayabilirler. Her insan genel olarak çevresinden etkilenmenin yanı sıra, çevre etkenlerle uyum içinde yaşamak için, kendi hayat renklerini çevresine uyarlamaktadır. İnsanların hayatta kalabilmek ve çevresi ile uyum içinde yaşayabilmek adına, bir bukalemun gibi renkten renge girerek, aslında genel anlamda kendisi olamamakla birlikte, çevre insanlarına olduğu gibi kendisine de dürüst olamamaktadır. Bütün bu etkenlerin yanı sıra, her şeyden uzaklaşıp içimizden geldiği gibi davranabileceğimiz ortamlar aramakta olduğumuz gerçeği, aradığımız ortamların sanal olmasını da gözler önüne sermektedir. İnsanların çeşitli Sohbet Odalarında sosyalleşerek, kendileri gibi davranıp, kendileri gibi konuşabildikleri bu sıcak ortamlarda, kimse tarafından eleştirilmedikleri ve yargılanmadıkları gerçeği, onları bu ortamlara itmektedir…

                       Peki Depresyon İle Yalnızlık Aynı Şey Midir? 

Tabi ki depresyon ile yalnızlık aynı şey değildir. Depresyon; illa ki yalnızlığın tetiklediği olgulardandır. Fakat; her yalnız insanın depresyona girdiğini söylemek gerçeği ifade etmemekle birlikte, toplum içine karışmış, sürekli sosyalleşen insanların da zaman zaman depresyona girdikleri gözlenmektedir. Genel anlamda depresif insanların toplumdan uzaklaşarak, kendilerini eve kapattıkları bu şekilde izole olarak iyi hissetmeye çalıştıkları saptanmıştır. Genel olarak bu insanların aslında mutsuz oldukları, mutlu olabilmek adına sanal Muhabbet Odalarını tercih ederek, bu ortamlarda daha rahat hissettikleri gözlenmiştir…

Bu insanların genel anlamda sosyal anksiyeteye sahip oldukları düşünülebilir. Yani; sosyalleşmeyen kendi halinde ve kabuğuna çekilmiş insanlar oldukları söylenebilir. Çok ileri düzeylere gelmiş sosyal anksiyetesi olan insanların, evden çıkmadıkları kendilerini kapattıkları da görülmektedir. Bu gibi durumlarda; Chat  Odalarında sosyalleşen bu insanların psikolojik anlamda rahatladıkları, kendilerini sanal insanlara açtıkları izlenmektedir. Çekingen ve utangaç oldukları saptanan bu insanların, diğer insanlarla sosyal hayatlarında ilişki kurmakta çok zorlandıkları, sohbet edemedikleri aşikardır. Bu sebeplerden dolayı, kendilerini sanal platformda daha rahat hissettiklerinden, Sohbet Sitelerini tercih ettikleri bir gerçektir…

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

Happy dedi ki:

Guzel yazi. Yuregin dert gormesin abi. Amin…

Aho dedi ki:

Yanlızlık o yanlızlık çok kişi sanarsın az kişi olur ya işte o hepsi

Pretorya dedi ki:

Güzel bi yazı olmuş esnafım.. okunası bi yazı..

blendo dedi ki:

Önemli konulara temas edilmiş… keyifle okudum..

sohbet sohbet Sohbet Siteleri Chat Siteleri Seviyeli Sohbet
madrid bet
madridbet
yabancı dizi izle
poker siteleri
mobil ödeme kabul eden bahis siteleri